مسابقه کتابخوانی گل پوش برگزار می‌شود 
مسابقه کتابخوانی گل پوش برگزار می‌شود 

مسابقه کتابخوانی گل پوش برگزار می‌شود 

رضا جام گوهری گفت: به مناسبت ایام فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسابقه کتابخوانی گل پوش برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1147901 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

«رضا جام گوهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ایام فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسابقه کتابخوانی گل پوش برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج افزود: این مسابقه با محوریت کتاب گل پوش که درباره عفاف و حجاب است برگزار می‌شود برای این که علاقمندان بتوانند در این مسابقه شرکت کنند فایل پی دی اف این کتاب از طریق فضای مجازی در اختیار آنها قرار داده می شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مسابقه در بستر فضای مجازی برگزار می شود و گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مجاز به شرکت در این مسابقه هستند.

جام گوهری ابراز کرد: ۲۵ بهمن ماه زمان برگزاری این مسابقه است که در همین راستا پرسشنامه ای طراحی شده که در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود تا پس از پاسخ دهی به سوالات، پرسشنامه را برای ما از طریق مجازی ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) کهنوج ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین افزایش سطح آگاهی مردم درباره اهمیت حفظ عفاف و حجاب از اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با اجرای این برنامه فرهنگی بتوانیم مردم را به کتاب و کتابخوانی تشویق و ترغیب کنیم.

پایان پیام/ 586